Saturday, February 5, 2011

Mencari hala tuju

Assalamualaikum...

aii.. aini aku bnyk bkk blog2 org.. mcm2 ader.. besh kewh jd blogger nieyh.. means.. hehe.. blogger tegar.. kuikui... maklum laa aku nieyh ru nak berjinak2 laa kate org...

Tp seronok lak ak bkk blog diorg nieyh.. mcm2 laa.. menarik.. hehe.. ader mcm2 cter.. tu laa org kate laen pdand laen blalang hehehehe....




nieyh antara blog yg aku tgk... besh jgk.. huhu~ laynnn... sllu aku tgk yg gosip2.. adehh bosan kott.. apew2 tah.. haa.. tgk2 blog org nieyh bnyk gak bg aku idea.. mcm mne nk strt blog mem'blog' nieyh.. so.. take step by step.. mcm baby nk start jalan.. merangkak dlu.. tatih dlu.. pastu jalan... daa suke berjalan berlari laa pulok..

mood: just have fun nan blog aku sendri... hehehe~

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...