Wednesday, February 20, 2013

8:47 am

Assalamualaikum..

good morning!! hehehe..
selamat pagi!!! =)

Hari ni aku sorang je laa sebab alia tak datang kerja.. personal matter.. =)
wahhh... Ape yang aku nak buat ni pun aku tak tahu...
ermm.. aku nak post pasal pertunangan kawan alia mase aku ikut dia balik kelantan hari tuh..

start dari kiri.. aku, fyna (kazen alia), alia, mira (adik alia) and the ladies.. =) 

Mula2 je masuk rumah dah snap gambar... sesi kenal2 sebab aku tak kenal pun kawan alia ni =) ngeee~

sesi ambil gambar.. aku ni bukan sape2 pon tapi ade pulok.. huhu
Masa sesi bergambar ni ade orang yang suruh kalau tak.. tak ade laa kot.. aku segan!! hahahah~~

its me!! sempat lg snap..
Apa yang menarik nya masa majlis ni... si jejaka tu pon ade kat situ... kebiasaan nya kalau aku pergi mana2 majlis tunang  even abang aku sendiri.. abang ak tak masuk rumah sewaktu perbincangan berlaku...
lepas selesai semua baru msuk.. jumpa and ambik gambar...
tapi yang ni lain... mase berbincang si jejaka ada kat situ and lepas perempuan sarung cincin.. lelaki sarung jam... =)  wow~~ hee~

Wateve it is.. hope my turn is not take too long... bukan dah gatal tapi mengelak dari perkara yang tak sepatut nya... 

Congrats kepada pasangan yang bertunang... semoga cepat2 kawen... bahagia selalu.. dirahmati Allah S.W.T

wohaaaaaaaaaaaa!!! kenyang laaa dapat makan kenduri~~


No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...