Tuesday, February 19, 2013

Sun Rise resort Port Dickson!!!

Assalamualaikum...

Here we go!!!!

Walaupun dah lama kitorang pergi tempat ni dalam 2 Februari 2013 hari tu tapi tak pe laa.. lambat sikit kan..huhuhu..
Kami ada company trip lebih kurang macam family day laa.. mase datang pagi tu..
Aku and Alia naik satu kereta dengan Abu and his wife atikah...
what a sweet couple.. halal couple... =) (means diorang dah kawen laaa.. huhu.. aku bila tah... kawan aku dah nak kawen jgk.. =).. wah seronok nya.. hehehehe)
kepada yang bakal berkahwain tuh.. tahniah.. semoga segala nya berjalan dengan lancar..=)
hope aku pon coming soon.. (berangan dulu) hehehehe

Mase nak pergi tuh terase macam budak sekolah bila di conduct oleh bos.. siap beratur kau.. haa.. amek.. =)..
bila sampai kat resort kitorang check in... tnggu lagi beberapa org staff (mechanic) yg lambat sebab kenderaan diorang rosak.... cian laa hai..

macam2 aktiviti kitorg buat kat tepi pantai PD.. cantik view kt situ.. air pon jernih..
maybe private area kot... penat memang penat..tapi bukan selalu kita ada event macam ni kn?

mlm tuh makan macam2... =) we are full!!! heehe plus letih... masuk bilk awal and tidooo~~
Pada aku best laa juga.. alaaa untuk suke2 kan.. =)

Yang penting.. company yang bayar.. =) hehehehehehehehhe~

Ini gamba dari internet realiti nya lebih cantik...


Makan malam... its me an alia.. =)

wal laaaahhh~~ hehehehehe



No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...