Monday, April 18, 2011

Assignment 2

Assalamualaikum...

aiii.. buat apa jer laaa aku malam-malam x reti nak tidur ni?
hmm.. of course laa aku buat assignment.. hehehehe...
assignment Internet Marketing laa for sure sebab Assignment yang lain lambat lagi nak hantar..
ngeh3x....
(merungut lak tetiba kena restart browser.. da kena taip balik.. arghh.. panjang lak aku taip tadi..huhu... so, yang ni aku taip pendek lak..=) )

Nak buat assignment malas.. bila laa nak rajin.. huhu.. (tiap2 hari malas..macam mana nak rajin.. huhu~)...
sambil2 buat assignment ni... aku dengar lagu.. huhu..
lagu hindustan beb.. tadi dengar lagu ...
Dekhne Walo Ne...(Chori2 Chupke2)
sekarang pula... Hum To Deewanee Hoye..(Badshah)
perghh tau lak aku kan.. hahaha (sambil cari kat tenet)..
waahahaha~ bukan lagu diatas sahaja yang aku dengar...
tapi ada yang lain juga... macam2 ada... =) Best juga suara diorang ni...
merdu je... huhuhu.. ley buat tidoQ ni..wahahahaa~..



Ini laa pelakon cerita terbabit.. huhuhuhu..



Cantik laa dia ni.. hehehe.. =)




Aku ni bukan laaa obses sangat dengan SRK.. tapi biasa2 aja.. hehehe... da tua pon still handsome lag.. ceh... hahaha..

Mo0d: Bila laa asemen ko nak gerak nieyh.. ...=)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...