Friday, April 22, 2011

kesian


Assalamualaikum..


=).. aiiii... =P.. kesian...

Thursday.. 21 April 2011...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kesian ... dekat Pokcik..datang rumah nak tunjuk and bagi tau aku yang dia pergi ASB (perhimpunan Amanah Saham)...
Nak tahu tak kenapa aku rasa kesian?? hehehe...Kesian lah kat dia sebab mase hantar external dia kat aku... dia ada selitkan pen free yang dia dapat masa pergi perhimpunan ASB tu.. hehe..
** biasalah bagi external hardisk kat aku sebab nak ambil cerita yang aku tolong downloadkan... tapi aku jarang2 tengok cerita tu...
sebab aku tak tengok cerita tu
1. banyak aku downloadkan movie kamen rider.. (memang laa aku tengok sangat kn? huhu..)
2. Banyak cerita orang putih (macam2 cerita...)
3.banyak cerita sedih2.. huhuhu.. TT ..(tengok cerita dok teriak sorang2.. huhu..)..

"tengok cerita LBS.. boley nangis.. aku?? x pula.. ngeh4x.."

kalau cerita yang aku tolong download dan aku tengok adalah..

1. Korea..
2. Melayu...(yang best laaa)..
3. kalau aku nak tengok aku akan tengok kalau tak aku delete.. hehehe..

berbalik pada cerita tadi...

kat belakang external tu ada pen.. hehe..
yang aku ni macam tak ada perasaan.. lepas isi movie dalam external..
tanpa membelek2 external terbabit.. aku terus bagi balik...
hahahaha.... cian...cian...

hmmm.. last2.. disebabkan aku tak ada respond pada pen terbabit ...
dia pon membuka cerita...

orang tua: ...."Amanah Saham Berhad"... saya g perhimpunan ASB semalam... huhu..
Aku: "Ada........................ Ada saya tanya?? hehehehe.."
orang tua: "semalam saya g Ipoh dengan abang saudara saya... bla..blaa. bla.."

hehehe... tanpa terasa dengan apa yang aku cakap dia terus menyambung cerita beliau.. hehehe.. kesian.. aku tak perasan langsong dia selitkan pen tu....
aku perasan pon bila dia cerita sendiri... hehehe...

*harap maaf.. tak semua benda nak perasan... huhuhuhuhu....



mo0d: in assignment week.... tapi.. kesian.. hehehehe...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...