Sunday, August 7, 2011

buka puasa





asslamualaikum..

hye.. banyak pula idea aku nak update blog ni hari ini.. maybe sebab hari ni aku rajin kot.. huahuahua~... semalam.. bersamaan 6 ramadhan kami di hidang kan oleh wany dan yuyu aka aina.. hehehe juadah berbuka puasa.. sedap...
orang kata rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari.. itulah yang aku praktik kan selama ni.. cewah.. hahaha~

terima kasih kepada wany yang masakkan sayur campur while yuyu masak kari ayam tanpa santan... aku tak pernah makan macam tu sebab mak aku biasa masak mesti ada santan.. tp.. still best jgk.. mekaseh kawan2.. mekaseh juga pada pembuat air iaitu nurul.. hahaha~ (gelak jahat~)..tapi semalam qila tak ada sebab dia pergi berbuka bersama insan tersayang.. =).. huhu~

aku tak ada gamba tapi aku post je laa juadah berbuka kami semalam...


sayur campur

ice lemon tea


ayam kari

wahh.. perut ni da bunyi keroncong la pula.. haha baru pukul 12.48 ni.. so, macam mane?
hari ni buka apa pula? hehehehe~

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...