Tuesday, August 9, 2011

forgive and forget

Assalamualaikum...

aii.. arini ak nan kawan2 berbuka puasa kat luar.. kalau tak silap aku nama kedai tu zaliza...
o0o0pppss maaf silap zalila nama kedai tu.. hahaha~
name nak dekat2 dengan nama aku tapi services macam haram... huh..
kesabaran sedang melanda dengan harapan aku tak nak makan lagi kat kedai tuh...
serious.. geram.. tapi yang buat seronok when we are together have our juadah berbuka puasa... waa...

tak cukup dengan dugaan diatas aku dengan few of my friends which is nurul, qila, and masz tak boleh masuk kelas tadi pagi.. sebab terlewat tak sampai 5 minit.. cis.. dugaan betol.. tapi tak pe laa seseungguhnya aku dan kawan2 sedang berpuasa...

so apa kena mengena dengan forgive and forget?
hehehe... as human being there many thing we done and there must be a mistake... same goes to others people tapi jangan nak melampau pula kn? haha~..
so lets forgive and forget other people.. sebab seingat aku kalau kita maafkan orang lain kebahagiaan @happiness will come to us..

disebab kan sering memikirkan perkara yang tak sepatutnya aku pon memilih untuk mem"busy" kan diri aku dengan benda2 macam ni.. means? update blog laa apa lagi? hehehehe...
memang macam tak ada kerja padahal ada lagi work yang kena buat.. hahahahaha~
smile doesnt mean we are happy.. it show that we want to be happy.. =)



sebuk snap gambar lepas makan... hehehe~


Snap lagi.. =)


Ni snap sebelum waktu berbuka..


ramai kan? ada 21.. 2 orang tak datang sebab x sehat...


ni achoy.. masz kate dier comel.. ermmm... wateve! hahahaha~

Dalam kelas kitorang ada empat orang kaum adam yang dalam gambar tuh sorang and ada lagi 3.. triplet ni pemalu so.. ignore jerp.. hahahaha~
have a nice day...=)


No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...