Sunday, August 7, 2011

k Pop



Assalamualaikum..

aii.. hehehe.. kpop aka korea pop.. famous sekarang ni.. ramai laa yang layan termasuk laa aku. bukan setakat lagu jer yang best (certain-certain lagu jer) tapi band and artis-srtis diorang pon kiut and hensem hahaha~..

kalau cerita pasal kpop aku teringat one of my lecturer yang pindah ke kpm_ yang aku tak sure.. haha~ nama dier en syed (bukan nama sebenar).. beliau adalah lecturer yang berbadan agak chubby laa.. orang kata orang macam ni hati kecil.. hehe.. yealaa kot.. macam adik aku.. cakap sikit nak touching.. cubit pipi kunk.. hahahahahaha~ (dalam version miss famili)..

hari2 terahir beliau mengajar kami2.. subject authoring.. alaa.. yang ada kaitan dengan animation (in another terms aku lupa nama penuh subject 2.. ciss haha~).. beliau gemar melawak dengan kitorang pasal kpop.. memang lawak laa.. so bile sebut kpop mesti ingat kt beliau..



saja2 jer nak letak ni.. kenapa aku gelak bila post kpop? sebab aku memang teringat lecturer aku 2... tp .. kata tak layan tak ley blah juga sebab "die" yang post lagu tu... ngagagaga~ so lagu apa laa yg "dier" post tu?


girls don't know by FtIsland~



sometimes guys also dont know.. so watever.. =)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...