Monday, August 15, 2011

journey to terengganu part 1



Assalamualaikum..
aii..=) last weekend aku dengan kawan2 telah pulang ke kampung member di terengganu..
tapi sebelum itu ada al-kisah. Before gerak ke terengganu.. hehe.. maaf laa kepada shaqila sebab apa yang di plan tak menjadi.. hehe... sebab nya sebelum plan nak ke terengganu ingat kan nak ke ipoh.. pergi bazar yang dekat dengan GM and stadium.. =)

then, aku diundang oleh nurul budak terengganu untuk pulang berpuasa bersama family nya di terengganu.. cehh, skema! haha~.
kitorang balik sekali dengan alya sebab jimat and sekali jalan jerk nak g terengganu..
kitorang pergi 4 orang, fairuz, alya, nurul and aku..

gerak dari rumah pukul 3 and sampai kat kelantan dalam pukul 7.00 or 8.00 mlm kot.. aku pon tak sure sangat. Malam 2 stay kat rumah alya kat kelantan and cerita pasal stay kat rumah alya.. aku nak ucap kan takziah pada family beliau sebab telah kehilangan nenek.. kebetulan yang kitorang balik means on the way balik kelantan alya dapat berita nenek dia meninggal dan selepas hantar fairuz ke tempat yang sepatutnya kami terus ke rumah nenek alya..

TAKZIAH ALYA....

Al-Fatihah




No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...